Bitter, moi?

Inte för att jag är missunnsam, men...
Det är så typiskt att allt roligt händer just när
Kvällspasset i P3 tillfälligt fått lämpa över aktualitetsansvaret till Brunchrapporten.

Rausing rymmer.
SJ hånar sina kunder.
En primadonna låser i vredesmod in sig i sin loge.
FRA-debatter. (se Annas inlägg nedan.)

Det smärtar mig på riktigt.
All rolig radio man kan göra av det här.
All rolig radio Brunchrapporten får göra.
Jag gnisslar tänderna.
Enligt säkra källor hörs det hela vägen bort till Brunchpassets redaktion tjugo meter ned i kontorslandskapet.

(Å andra sidan intervjuar jag John Ajvide Lindqvist i kväll, vid halvsjurycket. Och det är ju inte kattskit det heller.)

Kommentarer:
Postat av: Tomas

Mer! Mer! Mer!

Postat av: gustav

fan! jag hade varit perfekt att snacka om SJ! jag har en egen relaterad anekdot med SJ-mobbing från i julas.

2008-06-19 @ 15:32:12
URL: http://paparkaka.wordpress.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback